In Blogi
hakukoneoptimoinnin pikatarkistus

Tavoita asiakkaasi verkossa – tilaa ilmainen hakukoneoptimoinnin pikatarkistus

Nyt uudet asiakkaat tavoitetaan ensisijaisesti verkosta, joten verkkosivun hakukoneoptimoinnin täytyy olla huippu kunnossa. Hyvällä hakukoneoptimoinnilla parannat orgaanista tulosta verkkosivujesi kävijämäärässä, liidien keruussa ja tehdyissä kaupoissa.

Hakukoneoptimoinnin pikatarkistuksella saat lyhyen raportin nettisivujesi SEO-kunnosta

SEO (Search Engine Optimization) eli hakukoneoptimointi pitää sisällään kaikki ne toimenpiteet, joilla sivuston tai tuotteen tavoittavuutta nostetaan hakukoneella tehtävissä hauissa. Käytännössä se saa siis hakukoneet näyttämään sivustosi tai tuotteesi todennäköisemmin tiedon etsijälle sekä tekee sivustostasi tai tuotteestasi houkuttelevamman potentiaalisen ostajan silmissä.

Hakukoneoptimoinnin pikatarkistuksessa asiantuntijamme kurkkaa sivustosi suorituskyvyn ja hakukoneystävällisyyden. Saat pikatarkistuksesta lyhyen raportin sivustosi SEO-kunnosta ja mahdollisista parannustarpeista. Analyysi toimitetaan sähköpostiisi työjonosta riippuen 1–5 työpäivän aikana.

Jos sivustosi kaipaa hakukoneoptimoinnin syväanalyysia tai SEO-päivitystä, ota yhteyttä ja pyydä tarjous!

Haluatko kuulla lisää? Ota yhteys, niin jutellaan.

Mira-Maria Heinonen
sisältöspesialisti
puh. 045 676 8652
[email protected]

markkinointi

Kolumni: Case Eskimo Pie – mitä markkinoinnissa enää uskaltaa sanoa?

Markkinointi&Mainonta-lehden artikkeli yhdysvaltalaisen Eskimo Pie -jäätelön uudelleen brändäämisestä herätti toimistossamme keskustelua. Onko rasistisuus katsojan silmissä?

pakkaussuunnittelu

Suunnittelija väittää: ”Pakkaussuunnittelu on osa tuotetta”

Uuden Suunnittelija väittää -juttusarjan ensimmäisessä osassa pakkaussuunnittelun kokenut ottelija Jari kertoo lajistaan kaksi tärkeintä väittämää.

kyselyt

Asiakkaasi tietää mitä haluaa – tiedätkö sinä?

Tehdäänkö teillä päätöksiä musta tuntuu -menetelmällä? Liiketoiminnan kehittämisen tärkein lähtökohta on tuntea asioiden nykytila aidosti. Silloin on mahdollista rakentaa toimenpiteitä, jotka tuottavat oikeasti tuloksia.

markkinoinnin ammattilainen työharjoittelussa asiakkaallakyselyt