
Kauppakeskus Seppä –
Asiakasuskollisuutta monikanavamarkkinoinnilla
Seppä on Keski-Suomen suurin kauppakeskus. Se tarjoaa yrityksille erinomaiset puitteet liiketoimintaan ja asiakkaille ykkösostospaikan, jossa on elämää. Kauppakeskuksen monikanavainen markkinointi on monen toimenpiteen summa. Toiminnan tehokkuus ja laatu edellyttää, että sitä toteutetaan suunnitelmallisesti. Markkinoinnin vuosikello ohjaa operatiivista toimintaa ja toimii yhteisenä käsikirjoituksena niin kauppakeskuspäällikölle kuin M1:n suunnittelijoille.
Toimenpiteitä
- Brändityö (visuaalinen ilme ja ydinviestit)
- Jatkuva monikanavainen kampanjamarkkinointi (mm. lehtimainonta, tv- ja radiomainonta, digitaaliset välineet)
- Verkkosivujen kehittäminen
- Esitemateriaalien suunnittelu
- Myymälämateriaaleja: mm. opasteet, julisteet, flyerit

Haluatko kuulla lisää? Ota yhteys, niin jutellaan.
Nina Lehtomäki
markkinointiviestinnän asiantuntija
puh. 044 974 8661
[email protected]