Luovilla ratkaisuilla erotut.

Luova suunnittelu

Luovan suunnittelun tavoitteena on erottuva ja persoonallinen idea, joka parhaimmillaan kantaa vuosikymmeniä. Sen etsimiseen kannattaa käyttää hieman vaivaa.

Visuaalinen suunnittelu, brändi-ilmeet, yrityskuvat, logot, konseptit, radio- ja tv-mainosten käsikirjoitukset – luovaa suunnittelua on kaikessa mitä teemme.

Luovuus on heittäytymistä, mielen vapautta, kyseenalaistamista ja rajojen rikkomista. Markkinointiviestinnässä se myös perustuu tiukkaan analytiikkaan, jossa luovuudella on aina tavoite.

Oli kyseessä konseptisuunnittelu tai käyntikortin taitto, me etsimme ratkaisut, joilla erotut kilpailijoista.

KONSEPTI- & KAMPANJASUUNNITTELU

Markkinoinnin konseptien ja kampanjoiden suunnittelussa luomme yksittäisistä ideoista ehjän kokonaisuuden, joka perustuu kohderyhmään, brändi-ilmeeseen ja yrityksen tavoitteisiin.

Ydinajatus on se, että luova idea tuo palvelulle tai tuotteelle enemmän myyntiä – joko lyhyellä tai pitkällä aikavälillä. Siksi konsepti- ja kampanjasuunnittelu nojaa aina asiakaskäyttäytymisen dataan.

Huolella tehdystä markkinoinnin konseptista voi ammentaa sisältöä kampanjoihin vuosia. Huolehdimme myös siitä, että konsepti sopii jokaiseen kanavaasi, oli kyse digistä, printistä, liikkuvasta kuvasta, radiosta tai vaikka messuosastosta.

YRITYSILMEET

Logot, värimaailma, muodot, graafiset elementit ja typografia muodostavat yritysilmeen. Mitä yrityksesi ilme kertoo sinusta?

Visuaalinen ilme on usein ensimmäinen kosketuspinta asiakkaaseesi. Se tekee ensivaikutelman, luo mielikuvia ja heijastaa yrityksesi identiteettiä – se kertoo tarinan yrityksestäsi jo ensimmäisellä vilkaisulla.

Koska kilpailijoita on runsaasti, on parempi erottua joukosta ja jäädä mieleen. Autamme löytämään juuri sinun yrityksellesi sopivan ilmeen, joka kuvastaa palvelusi ydintä. Teemme myös graafiset ohjeistot, jotta yritysilmeesi linja toteutuu jokaisessa kanavassasi.

PAKKAUSSUUNNITTELU

Pakkaus on tuotteesi tärkein mainos. Se on kasvot, jotka luovat mielikuvan ja antavat lupauksen siitä, mitä on tulossa. Kuten minkä tahansa mainoksen, myös pakkauksen tulee erottaa tuote kilpailijoista ja houkutella asiakas ojentamaan kätensä juuri sitä kohti.

Ostopäätös on ennen kaikkea tunnepäätös. Joten: Onko pakkauksesi herkullinen, kutkuttava, herättävä? Saako se tuntemaan jotain? Jos ei, on aika uudistua.

Me luomme houkuttelevia pakkauksia ja varmistamme, että ne ovat linjassa tuoteperheen kanssa. Siihen eivät kaikki digimarkkinoinnin maailmassa enää pysty. Pyydä tarjous, niin laitetaan ideat pakettiin!

Luovuus kukkii selkeissä raameissa. Aloitamme yhteisestä tapaamisesta, jossa määritellään ratkaistava haaste.


Perehdymme, kypsyttelemme, haastamme ja ideoimme, minkä jälkeen poimimme maukkaimmat hedelmät.


Saat ideat ja vedoksen nähtäväksi ja muokkaamme niistä yhteistyössä ratkaisut, jotka sykähdyttävät.

Kilpailu on valtavaa. On parempi erottua joukosta ja jäädä mieleen.

”Luovuus on arjen rutiineiksi kääntyneiden asioiden näkemistä uudessa valossa. Arjen nopeissa ratkaisuissa ammattitaito punnitaan. Luovuus on ennen kaikkea tiimityötä. Onneksi ympärillä on paljon luovia ja erilaisia ihmisiä.”

Teemu Isomöttönen
luova johtaja