Sabik Marine – Entistä kattavammat materiaalit kansainvälisen myynnin tueksi uudistuneen markkinointiviestinnän avulla

Sabik Marine, kansainvälinen merenkulun signaalilaitteiden valmistaja, toimii nykyään osana…

S&W Metalko Oy - Kilpailukykyä uudesta brändi-ilmeestä

S&W Metalko Oy – Kilpailukykyä uudesta brändi-ilmeestä

S&W Metalko Oy, ent. Jaakko Hannula Oy, on vuodesta 1969 asti toiminut täyden palvelun metallitalo, jonka vahvuuksia ovat juuri asiakkaan tarpeisiin luodut teollisuus- ja myymäläkalusteratkaisut.

Kauppakeskus Seppä – Asiakasuskollisuutta monikanavamarkkinoinnilla

Seppä on Keski-Suomen suurin kauppakeskus. Se tarjoaa yrityksille erinomaiset puitteet liiketoimintaan ja asiakkaille ykkösostospaikan, jossa on elämää.

Hankkija Oy / EQPro – Uuden tuotebrändin rakentaminen

EQPro on Hankkijan lanseeraama premium-luokan lisäravinnesarja hevosille. Tuotesarjan kehityksessä on käytetty alan uusinta tutkimustietoa ja teknologiaa.

Aikamedia Oy – Kumppanina mediatalon arjessa

Aikamedia on keskisuuri mediatalo, jolla on yli sadan vuoden kokemus kristillisten lehtien, kirjallisuuden ja musiikin kustantamisesta.

Yrityspalvelusetelin haku alkoi Jyväskylässä

Kaipaako bisneksenne uuttaa buustia? Ovatko liiketoiminnan kehittämisasiat ajankohtaisia?

JYTAKSI – Vahva brändi liikenteessä

JYTAKSI – Jyväskylän Aluetaksi Oy valmistautui taksialan vapautumiseen hyvissä ajoin. Strategiana oli rakentaa vahva brändi, joka varmistaa kilpailukyvyn muuttuvalla markkinalla.