• Kaikki
  • Blogi
  • Referenssit
markkinointi

Kolumni: Case Eskimo Pie – mitä markkinoinnissa enää uskaltaa sanoa?

Markkinointi&Mainonta-lehden artikkeli yhdysvaltalaisen Eskimo Pie -jäätelön uudelleen brändäämisestä herätti toimistossamme keskustelua. Onko rasistisuus katsojan silmissä?

pakkaussuunnittelu

Suunnittelija väittää: ”Pakkaussuunnittelu on osa tuotetta”

Uuden Suunnittelija väittää -juttusarjan ensimmäisessä osassa pakkaussuunnittelun kokenut ottelija Jari kertoo lajistaan kaksi tärkeintä väittämää.

kyselyt

Asiakkaasi tietää mitä haluaa – tiedätkö sinä?

Tehdäänkö teillä päätöksiä musta tuntuu -menetelmällä? Liiketoiminnan kehittämisen tärkein lähtökohta on tuntea asioiden nykytila aidosti. Silloin on mahdollista rakentaa toimenpiteitä, jotka tuottavat oikeasti tuloksia.

hakukoneoptimoinnin pikatarkistus

Tavoita asiakkaasi verkossa – tilaa ilmainen hakukoneoptimoinnin pikatarkistus!

Hakukoneoptimoinnin pikatarkistuksessa asiantuntijamme kurkkaa sivustosi suorituskykyyn ja hakukoneystävällisyyteen. Saat pikatarkistuksesta lyhyen raportin sivustosi SEO-kunnosta.

markkinoinnin ammattilainen työharjoittelussa asiakkaalla

Keskiössä ensiluokkainen asiakaskokemus ja yhteistyö

Kauppiaspalveluidemme asiakkuusjohtaja Heli pääsi työharjoittelun merkeissä tutustumaan pitkäaikaisen asiakkaamme kauppias Marit Mertsalmen Neste K Kirri liikenneaseman työtehtäviin.

kannattava verkkokauppa

Rakenna kannattava verkkokauppa – 4 menestyksen avainta

Verkkokauppa on lähtenyt raketin lailla nousuun. Millaisia mahdollisuuksia sinulla olisi verkkokauppiaana? Rakenna kannattava verkkokauppa 4 askeleella!

SEO eli hakukoneoptimointi

SEO eli hakukoneoptimointi tuo sivuillesi orgaanista liikennettä

Löydytkö Googlesta? Suurin osa sivustojen liikenteestä tulee orgaanisista hakutuloksista, joten SEO eli hakukoneoptimointi on parempi laittaa kuntoon heti.

poikkeusajan palvelut

Poikkeusajan palvelupaketit

Kokosimme avuksesi poikkeusajan palvelupaketit, jotta yrityksesi saa mahdollisimman nopeita tuloksia kassakriisiin. Tutustu palveluihin ja 2 000 euron poikkeusseteliin.

Näin teet myyntiä verkkokurssilla – 5 tärkeintä vinkkiä

Verkkokurssit tarjoavat uuden ansaintamallin ja skaalaavat toimintaa. Mitä jos tilille kilahtaisi rahaa itsestään? No ihan näin helppoa se ei ole. Lue 5 vinkkiä myyvän verkkokurssin rakentamiseen.

etätyöskentely

5 vinkkiä etätyöskentelyyn

Ajatus harhailee ja tiskivuori kutsuu siivoamaan? Markkinointiviestinnän suunnittelijamme Jenna kokosi parhaat vinkkinsä – lue 5 vinkkiä etätyöskentelyyn.

tuotteistaminen

Rajattomien mahdollisuuksien myyminen ei toimi. Helpota ostamista tuotteistamisella!

Meillä ei ole tuotteita tai palveluja, me myymme sitä mitä tarvitset! Ihan kaikki on mahdollista!” Mahtavaa, että valikoimanne on laaja ja joustava.

palveluseteli

Boostia bisnekseen 5 000 eurolla – Jyväskylän yrityspalvelusetelin hakuaika on käynnissä marraskuun loppuun asti!

Kaipaako bisneksesi uutta boostia? Yrityspalveluseteli antaa jyväskyläläisille yrityksille loistavan mahdollisuuden kasvaa ja kehittää toimintaansa.

Fredrikson / M.A.S.I Company – Volyymia myyntiin monikanavaisella sisältö- ja digimarkkinoinnilla

Fredrikson on yksi Pohjois-Euroopan suurimmista ja maineikkaimmista lakkitehtaista ja -merkeistä.

Heli ja kauppiaspariskunta

Asiakkaan tuntemus takaa parhaan palvelun – siksi meillä käydään työharjoitteluissa asiakkaalla!

Jotta asiakkaat saavat meiltä parasta palvelua, täytyy asiakkaan arkea ymmärtää mahdollisimman hyvin. Siksi kauppiaspalveluidemme asiakkuusjohtaja Heli käy säännöllisesti työharjoitteluissa…

Sabik Marine – Entistä kattavammat materiaalit kansainvälisen myynnin tueksi uudistuneen markkinointiviestinnän avulla

Sabik Marine, kansainvälinen merenkulun signaalilaitteiden valmistaja, toimii nykyään osana…

S&W Metalko Oy - Kilpailukykyä uudesta brändi-ilmeestä

S&W Metalko Oy – Kilpailukykyä uudesta brändi-ilmeestä

S&W Metalko Oy, ent. Jaakko Hannula Oy, on vuodesta 1969 asti toiminut täyden palvelun metallitalo, jonka vahvuuksia ovat juuri asiakkaan tarpeisiin luodut teollisuus- ja myymäläkalusteratkaisut.

Kauppakeskus Seppä – Asiakasuskollisuutta monikanavamarkkinoinnilla

Seppä on Keski-Suomen suurin kauppakeskus. Se tarjoaa yrityksille erinomaiset puitteet liiketoimintaan ja asiakkaille ykkösostospaikan, jossa on elämää.

Hankkija Oy / EQPro – Uuden tuotebrändin rakentaminen

EQPro on Hankkijan lanseeraama premium-luokan lisäravinnesarja hevosille. Tuotesarjan kehityksessä on käytetty alan uusinta tutkimustietoa ja teknologiaa.

Aikamedia Oy – Kumppanina mediatalon arjessa

Aikamedia on keskisuuri mediatalo, jolla on yli sadan vuoden kokemus kristillisten lehtien, kirjallisuuden ja musiikin kustantamisesta.

Yrityspalvelusetelin haku alkoi Jyväskylässä

Kaipaako bisneksenne uuttaa buustia? Ovatko liiketoiminnan kehittämisasiat ajankohtaisia?

JYTAKSI – Vahva brändi liikenteessä

JYTAKSI – Jyväskylän Aluetaksi Oy valmistautui taksialan vapautumiseen hyvissä ajoin. Strategiana oli rakentaa vahva brändi, joka varmistaa kilpailukyvyn muuttuvalla markkinalla.