In Referenssit

Sabik Marine – Entistä kattavammat materiaalit kansainvälisen myynnin tueksi uudistuneen markkinointiviestinnän avulla

Sabik Marine, kansainvälinen merenkulun signaalilaitteiden valmistaja, toimii nykyään osana globaalia monialakonsernia SPX Corporationia. Omistajanvaihdos loi tarpeen uudistaa yritysilmettä sekä päivittää markkinoinnin ja myynnin materiaaleja vastaamaan paremmin asiakkaiden, jakelun ja muiden sidosryhmien tarpeita.

 

Markkinointiviestinnän uudistamisen myötä Sabik Marinen yritysilme sekä ydinviestit päivitettiin, ja yrityksen ilme ja viestit toteutuvat nyt johdonmukaisesti kaikissa Sabikin markkinointikanavissa. Muun muassa verkkosivu-uudistus toteutettiin M1:n ja Sabikin tiiviissä ja ketterässä yhteistyössä.

”Verkkosivusto valmistui sujuvassa yhteistyössä M1:n kanssa. Nyt kehitämme sivustokokonaisuuden käytettävyyttä, löydettävyyttä ja hiomme sisältöä säännöllisesti vastaamaan paremmin asiakastarpeita ja auttamaan globaalia myyntiämme. Olemme saaneet maailmalta paljon positiivista palautetta sivuston sisällöstä ja toimivuudesta. Esimerkiksi asiakkaan ja jakelijan on nyt helppo löytää sopiva valolaite applikaatioonsa ja valita, haluaako tuotteen yhteyteen esimerkiksi kaukovalvontaa tai halutaanko tuotetta ohjelmoida mobiiliapplikaatiolla.”

– Heini Tyvelä-Ojala, Sabikin markkinointiviestintäpäällikkö

TOTEUTUKSIA:

  • marine.sabik.com-websivuston rakenteen, käytettävyyden ja ulkoasun suunnittelu sekä optimoitu tekninen toteutus. Uudistettuun websivustoon tuotiin mukaan jakelijoille suunnattu materiaalipankki Extranet, joka sisältää tuote- ja myyntimateriaaleja.
  • Sabik-tunnisteen uudistaminen SPX Corporation -konsernin mukaiseksi.
  • Yritysesitteiden ja markkinointimateriaalien uudistaminen, kuten: käyntikortit, yritysesite, liiketilan opasteet, roll-upit, printtimainokset, Powerpoint-esitys, kirje- ja lomakepohjat sekä messuosasto.

S&W Metalko Oy - Kilpailukykyä uudesta brändi-ilmeestä